عکاسی فرمالیته عروسی

فرمالیته به معنای ظاهرسازی و تشریفات می باشد اما این سبک را به نام پیش کاری نیز می شناسند.
عروسی فرمالیته روزی است که عروس و داماد قرار میگزارند بجای خود روز عروسی عکاسی و فیلمبرداری داشته باشند. دلیلش این است که دیگر در روز عروسی استرس نداشته باشند و خسته نشوند. خیلی‌ها دوست دارند که لباس و آرایش خود روز عروسیشان را داشته باشند و بعضی‌ها هم دوست دارند کاملا استایل متفاوت با روز عروسی داشته باشند.

 

لباس فرمالیته عروسی

برخی دوست دارند تا از لباس عروسی خود در روز فرمالیته استفاده کنند که راحتی و زیبایی آن را نیز تست کنند. هر دو گزینه بسیار جذاب و دیدنی هستند اما نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است لباس عروس و داماد چه در روز فرمالیته و چه در روز عروسی باید راحت باشد تا شما را خسته نکند. خستگی به سرعت در چهره عروس و داماد تاثیر منفی دارد پس به این نکته بسیار مهم توجه کنید.

 

آرایش فرمالیته عروسی

یکی از فواید فرمالیته عروسی تست آرایش و میکاپ عروسی برای خانم ها می باشد. بسیاری از عروس ها نگران آرایش خود در روز فرمالیته عروسی هستند که فرمالیته عروسی به آنها این امکان را می دهد تا از آرایش خود اطمینان حاصل کنند و اگر نواقصی در آرایش خود می بینند را برای عروسی برطرف کنند. اما اگر مشکلی از بابت میکاپ عروسی ندارید می توانید بک آرایش ساده را برای فرمالیته در نظر بگیرید. بسیاری از دختران نیز خود اقدام به آرایش فرمالیته عروسی می کنند که بسیار هم ساده و زیبا می شوند.

لوکیشن های فیلم فرمالیته عروسی

در حالت عادی شما زمان کافی برای رفتن به اوکیشن خاص ندارید و باید در زمان صرفه جویی کنید اما در فرمالیته عروسی محدودیت زمانی ندارید و می توانید به مکان های خاص مثل دریا ، جنگل و …. مراجعه کنید.
بذین صورت می توانید عکس ها و کلیپ های خاصی برای عروسی خود داشته باشید

 

مزایای عروسی فرمالیته

1- سبک شدن کار ها در روز عروسی

2- نمایش کلیپ فرمالیته در روز عروسی

3- نداشتن استرس در زمان فیلمبرداری و عکاسی

4- وقت برای گرفتن عکس و فیلم در  مکان خاص مثل کنار دریا و یا جنگل های اطراف تهران که روز عروسی این مسیرها به دلیل زمان محدود امکان پذیر نیست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *